Neler yeni
Kamu, Memurlar Dünyası, Son Dakika Haberler | Hizmetliler.Com.Tr

Üye olmak için bugün ücretsiz bir hesap açın! Oturum açtıktan sonra, kendi konularınızı ve gönderilerinizi ekleyerek bu siteye katılabilecek ve kendi özel gelen kutunuz aracılığıyla diğer üyelerle bağlantı kurabileceksiniz!

Haber 14. MIXX Awards Türkiye Ödülleri sahiplerini buldu

hizmetli

Administrator
Yönetici
Katılım
15 Eyl 2022
Mesajlar
25,292
Tepkime puanı
5
Puanları
38
661f90b46947e063ddee5c1d.jpg

Sponsorları arasında Demirören Medya’nın da olduğu ödül töreninde açılış konuşmasını gerçekleştiren IAB Yönetim Kurulu Başkanı Burak Ertaş, “Teknolojik gelişmelerin sayesinde dijital pazarlama ve reklam alanında yeni ve daha etkin kanal kullanımları ile sektörümüz son birkaç yılda hızlı bir gelişme gösterdi. Dijital pazarlama iletişimi alanında büyük emeklerle ortaya konulan işlerin ödüllendirildiği bu çok önemli yarışmayı organize etmek gurur verici. Bu sene aldığımız 736 başvuru sektörümüzün üretkenliğinin artarak devam ettiğini gösteriyor. Başvuran ve ödül almaya layık görülen bütün projelere emek veren herkesi gönülden tebrik ediyorum” dedi.

Tören kapsamında, 28 kategoride yapılan 736 başvuru ve 450 kampanya arasından 61 kampanya ödülün sahibi oldu. "Yılın En İyisi Ödülü"nü "En Büyük Armağan" kampanyası ile 4129Grey ve Teknosa kazandı. Ayrıca bu kampanya, Cumhuriyetin 100. Yılı Özel Kategorisi, Deneysel ve Yenilikçi ve Dijital Ses kategorilerinde de ödül almaya hak kazandı. sahibinden.com Özel Ödülü kazananı ise “GarantiON-Sahibinden” kampanyası ile Toyota ve Universal McCann oldu.

Bu sene MIXX Awards Türkiye yeni açılan kategorilerle yaratıcılık sınırlarını daha da genişletti. Genç yeteneklerin dijital dünyadaki yaklaşımlarını öne çıkaran GENÇ MIXX; şehir hayatının dinamizmiyle bütünleşen Dijital Açıkhava (DOOH) Reklamcılık; internet bağlantılı TV ve kişiselleştirilmiş izleyici deneyimlerini vurgulayan CTV veya Addressable TV; dijital reklamların çevresel etkilerini dikkat çekerek pazarlama ve çevresel sürdürülebilirlik uygulamalarını ödüllendiren sürdürülebilirlik kampanyaları ve Cumhuriyetimizin 100. Yılı'nı kutlamak adına özel olarak oluşturulan Cumhuriyetin 100. Yılı Özel Kategorisi, bu yılın öne çıkan yenilikleri arasında yer aldı.

14. MIXX Awards Türkiye “Yılın En İyisi Ödülü” kazananı “En Büyük Armağan” kampanyası ile 4129Grey ve Teknosa oldu. Kampanya ayrıca Cumhuriyetin 100. Yılı Özel Kategorisi, Deneysel ve Yenilikçi ve Dijital Ses kategorilerinde de ödüle layık görüldü. sahibinden.com Özel Ödülü kazananı ise “GarantiON-sahibinden” kampanyası ile Toyota ve Universal McCann oldu.
 
Üst
AdBlock Algılandı

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Tabii ki, reklam engelleme yazılımı, reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım    Hayır teşekkürler